Het perfecte project is dichter bij dan je denkt.
Bouw Support Nederland is betrokken en resultaatgericht. Wij helpen zzp’ers graag bij het vinden van projecten die uiteraard aansluiten bij hun wensen en ervaring(en). Daarbij kijken we niet alleen naar het soort werk en de functie, maar ook naar alle arbeidsvoorwaarden, de duur van het project en de werksfeer. Bouw Support Nederland vindt een opdracht die bij jou past!
Ben jij op zoek naar een nieuw project op zzp basis?
KLIK HIER VOOR INSCHRIJVEN
Uren
Facturen en ondertekende uren dienen altijd uiterlijk vóór maandag 12 uur bij ons binnen te zijn.
Alleen geaccordeerde uren kunnen worden verwerkt en uitbetaald. E-mailen naar: crediteuren@bouw-support.nl
Via Mijn Bouw Support Office kun je online de gewerkte uren invullen en jouw facturen uploaden.
Je ontvangt de toegangscodes van Mijn Bouw Support Office pas als jouw persoonlijke dossier compleet is.
Jouw persoonlijke dossier
Wanneer jouw dossier niet compleet is kunnen we helaas niet tot uitbetaling overgaan. Zorg er dus voor dat je direct alle nodige documenten invult, ondertekent en inlevert of retour stuurt. Jouw dossier is compleet wanneer wij de volgende zaken ingevuld en ondertekend van jou hebben ontvangen:
- Modelovereenkomst
- Kopie ID / paspoort (geen rijbewijs)
- Kopie uittreksel KvK (niet ouder dan 6 maanden)
- Kopie bankpas
- Kopie polisblad WA -verzekering
- Betaalbewijs WA -polis
- VCA
Betaling
Afhankelijk van de overeenkomst betalen wij binnen 7 of 14 dagen. Indien je gebruik wilt maken van de mogelijkheid om jouw factuur bij sommige projecten binnen 7 dagen te laten uitbetalen, dien je 5% in mindering te brengen op jouw factuur.
Ziekte
Als je ziek bent moet je dit altijd uiterlijk voor 05:45 uur telefonisch aan ons melden via: 010-7617393. Wanneer je bent hersteld en weer aan de slag gaat bij de opdrachtgever, moet je dit uiteraard ook weer aan ons melden. Je kunt NIET ziek melden per E-mail, Sms of WhatsApp.