Alles draait om het vinden en overtuigen van de juiste vaklieden.
Dat realiseren wij met behulp van de 3 onderstaande pijlers.
Vaklieden
Vaklieden staan op de eerste plaats. Soms zien wij hele langdradige en saaie vacatures. Een vacaturetekst moet vaklieden juist ervan overtuigen om te reageren en niet laten afschrikken.
Daarom benaderen wij vaklieden op een manier die bij ze past. Eenvoudige en heldere teksten met veel foto’s en video’s die mobiel goed te zien zijn, maar ook door het uitdelen van bijvoorbeeld aanstekers en andere leuke gadgets op diverse bouwlocaties en werkplaatsen in Nederland.
Branding
Vaklieden moeten het leuk vinden om voor uw bedrijf te komen werken. Het is dus van groot belang om vaklieden daarvan te overtuigen.
Dat realiseren wij door uw bedrijf centraal te stellen in onze vacature. Wij vermelden op een leuke en uitgebreide manier wat uw bedrijf te bieden heeft, eventueel wat andere vaklieden van uw bedrijf vinden en hoe een gemiddelde werkdag eruit zal zien.
Social Media
Uw potentiële vaklieden bevinden zich online. Alleen waar en hoe kunt u iedereen het beste bereiken?
Een uitgebreid doelgroep onderzoek helpt ons om te ontdekken waar en hoe wij uw nieuwe vaklieden online kunnen vinden. Met deze informatie kunnen wij prachtige advertenties maken en inzetten om uw potentiële nieuwe vaklieden ervan te overtuigen om bij uw bedrijf te reageren voor projecten.
Direct vaklieden reserveren?
Het is druk in de bouw!
Wij adviseren om tijdig de nodige vaklieden voor uw aankomende project(en) te reserveren, dit voorkomt teleurstellingen.
De meeste vaklieden zijn op werkdagen al gereserveerd t/m mei 2022, een aantal zijn nog beschikbaar doordeweeks en in het weekend!