Alleen het beste resultaat telt.
Daarom hanteert Bouw Support Nederland een vaste werkwijze met verschillende tools om u te helpen bij het vinden van nieuwe vaklieden.
1. Doelgroeponderzoek voor uw nieuwe vaklieden
Het begint allemaal met een uitgebreid doelgroep onderzoek. We onderzoeken de interesses, het gedrag en de demografische kenmerken die passen bij uw potentiële nieuwe vaklieden.
Ook onderzoeken we op welke social media platforms uw doelgroep het meeste actief is. Na het onderzoek weten we waar en hoe we uw nieuwe vaklieden online kunnen vinden.
2. Informatie, teksten en beeldmateriaal verzamelen
Wij ontvangen graag zoveel mogelijk informatie en beeldmateriaal. We gebruiken dit voor de vacaturepagina en de advertenties.
Hoe meer informatie en beeldmateriaal we over uw bedrijf hebben ontvangen, des te beter we potentiële vaklieden kunnen overtuigen om daadwerkelijk te reageren.
3. Vacaturepagina maken met LiveChat en Advertenties
Alles wat we hebben verzameld verwerken we op de vacaturepagina en in de advertenties.
We vermelden en laten zien waarom het leuk is om bij uw bedrijf te werken, over wat voor een vaardigheden je moet beschikken, hoe een gemiddelde werkdag eruit ziet en wat collega’s vinden van het werk en het werken bij uw bedrijf.
4. Feedback geven over de eerste opzet en verwerken
De eerste opzet van uw vacaturepagina en advertenties zijn gereed. U heeft nu de mogelijkheid om op het gemaakte werk een feedback te geven.
Alle feedback verwerken we voordat de vacaturepagina en advertenties gelanceerd worden.
5. Lanceren vacaturepagina en advertenties
Nu is het de hoogste tijd om alles te gaan lanceren.
We zetten de vacaturepagina online, stemmen de advertenties af op de juiste doelgroep en publiceren de advertenties op de social media kanalen van uw bedrijf.
Het werven kan nu beginnen.
6. Data verzamelen en optimaliseren
Nadat alles gelanceerd is, kan het verzamelen van data beginnen. Zo verzamelen we informatie over welke advertentie titels aanslaan, op welke afbeeldingen het meest geklikt wordt en hoe de doelgroep reageert op de gebruikte teksten.
Deze data gebruiken we om de landingspagina en de advertenties te optimaliseren zodat we het beste resultaat kunnen bereiken.
7. Reacties verzamelen en doorsturen
Tijdens het verzamelen van alle data worden alle reacties verzameld. De verzamelde reacties kunnen per e-mail worden doorgestuurd en/of worden ontvangen in uw eigen Mijn Bouw Support Office account.
Tot slot is het aan u de taak om de namen van alle gewenste vaklieden aan ons door te geven. Aan de hand van uw selectie kunnen wij gaan uitnodigen voor een kennismakingsgesprek!
8. Een kennismakingsgesprek en het uurtarief bepalen
Wanneer u alle kandidaten heeft uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek kunt u een besluit gaan nemen!
Naar aanleiding van uw wensen en eisen, plus de kennis en ervaring(en) kunt een uurtarief bepalen en aan ons doorgeven.
9. Vaklieden aannemen en de procedure afwikkelen
Na akkoord gaan we de beste vaklieden voor u aannemen en voorzien van een arbeidsovereenkomst op basis van het door u bepaalde uurtarief.
Zodra de arbeidsovereenkomst is ondertekend en wanneer alle nodige gegevens en documenten zijn verwerkt kunnen we een startdatum bepalen en direct gaan starten met alle werkzaamheden.